Najnowszy produkt Sky Engines - SKY 110 - 26 KM
Dane techniczne silnika:
Typ: jednocylindrowy, dwusuwowy chłodzony cieczą (0.7 l) z samoczynnym obiegiem płynu
Pojemność (cm3): 110
Moc: 26 KM przy 11200 obr/min
Maxymalne obroty: 11300 obr/min
Starter: ręczny rozrusznik
Gaźnik: Walbro WG 8
Przełożenie: 1 : 4 przekładnia zębata smarowana olejem
Ciężar silnika: 13,5 kg z płynem chłodzącym
Sprzęglo odśrodkowe
Kierunek obr. śmigła: prawe
Ciąg statyczny 68-70 kg, śmigło drewniane 124 – 11200 obr/min
Ciąg statyczny 78-80 kg, śmigło Helix 140 cm – 10900 obr/min
Dostepny w kolorach: czerwony, niebieski
Producentem silnika jest włoska firma Sky Engines.
Dziesięcioletni sukces SKY 100 zmobilizował konstruktorów do prac nad mocniejszą jednoską i po 4 latach testów na rynek napędów paralotniowych weszła 26-konna jednostka.
Chłodzony cieczą 0.7 l z samoczynnym obiegiem płynu. Układ szczelny, silnik może być transportowany w dowolnym położeniu.
Nie posiada pompy wodnej, więc przed startem wymagane jest staranne nagrzanie silnika, tak aby obieg samoczynny rozpoczął pracę. Takie rozwiązanie zostało zastosowane w celu zmniejszenia ciężaru silnika.
Zastosowany gaźnik Walbro WG8 jest łatwy w regulacji – nastawiony raz na poczatku, nie wymaga korekty przez okres długiej eksploatacji.
Silnik gotowy do uruchomienia, wystarczy przykręcić go do ramy, założyć śmigło, podłączyć wężyk paliwa oraz dźwignię gazu.
Przedstawicielstwo, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, części zamienne w paramotor.pl